oups!

var ett tag sen...
Men ja, har inte haft varken ork eller tid! Nobody cares lix..
Alltså, jag har funderat på vad jag vill bli när jag blir stor, men har svårt att komma fram till något bra! Jag har mål jag vill uppnå, men det är för mig nästan orimliga mål.. Jag vill jobba med hästar, jag SKA jobba med hästar! Det är liksom det jag vill.. Först vill jag vara anställd någonstans, sen vill jag ha eget, typ köpa hästar, utbilda och sedan sälja vidare. Vill även jobba med problemhästar, såna som tappat förtroende för människor, hjälpa dom tillbaka till ett värdigt hästliv.
Gud vad jag fabblar... Men ja, det är så jag har planerat mitt liv.. Sen vad som händer är en helt annan sak.
Omar, en häst i Skottland, fick stå för bilden.
Min saknade fisfarbror! :)


//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0