mmm, sovmorgon!

Finns det någe värre än når folk ringer och väcker en när man sover som skönast? I det här fallet 11.30... Nej, det finns nog inte det! :( Menmen, det var väl dags att kliva upp då! Frukosten intagen, och idag ska jag inte göra ett jäkla skiiiiit! :D Klingar fint i mina öron det.
Eller ja, blir kanske nånting, litet, oansträngande och meningslöst! ;) hähä
Snart är det söndag igen, vilket innebär back to Arbrå! Ska nog börja smågymma på skolan denna vecka så man är i någorlunda form till balen som är i april! Kilon ska bortbortbort! Målvikten är 72kg, får la se hur det går...
Men eftersom det snart är söndag så är det ju måndag efter, och förhoppningsvis så får jag rida Nathan på eftermiddagslektionen! :D bästahezten ♥
Nää, nu ska jag fortsätta kika på Dödlig fångst!
//alexandrabastemark

Kommentarer
Postat av: Linda Högfors ;)

Haha då har vi nästan lika mitt mål är 71 ;)

2011-01-15 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0