Let's try it again!

Jahapp, jag provar väl igen! Som det är nu så behöver jag nog bara skriva av mig lite...

Jaaa, fick kanske ingen toppenstart på 2011, men det är sånt som händer! Så imorgon flyttar jag från Kyrkbyn och ner på arbrå till Lovisa och Malin! Kommer nog sakna det här lite.. Att ha någon man kan lite på, ty sig till och ja, allt det.. Fast jag har nog inte riktigt insett än, men imorgon kommer det nog bli lite jobbigt... Så jag tar mitt pick och pack och min trognaste vän och flyttar! Kommer vara jobbigt nästa vecka i skolan tror jag, men man vänjer sig väl! Hoppas jag..

Nää, nu äre Bones!

Utan dig skulle mitt liv stå still! <3
Bounder's Black Pearl

Min bästaste bästa vän! <3


// AlexandraBastemark

Kommentarer
Postat av: madde

de ordnar sig ska du se :)

2011-01-03 @ 20:27:55
Postat av: Allo

jaaa, det gör det alltid! :)

2011-01-03 @ 21:34:07
URL: http://alexandrabastemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0