söndag, härliga söndag!

Ja, då var det söndag igen, vilket innebär Arbrå! :) Men nu är det vanliga skolveckor, vilket suger ganska hårt, för jag vill ha mera HEZTAR!.... Men nej, blocket är slut så nu får jag bara rida på kvällstid :(
Ikväll ska jag sova hos bästa Elin Larsson :) ska ha lite tjejsnack, känns som vi har myyyyyycket att prata om! ett vanligt ämne är sex! alltid kul att prata om! haha
Och sms från fulla personer är alltid intressant, herregud, jag säger då det! Vet inte vad jag ska tycka om smsen jag fick inatt.... Inte riktigt helt okeja!

Funderar på att lägga mig en stund, fick ont i axlarna när jag skotta altantaket.. Men nu är det gjort iaf!
Har ätit lite blåbärspaj bara för att jag var så duktig ;) Och nu sitterjag och sjuuunger för FULL HALS! Det gör mig glad, musik :)

Nej, nu blir det en powernap, mmmhmm!


// alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0