woopii

Trött tjeeeeeeej! Upp imorse och jobba, sen efter det hem till mamma och fika och mys! Fick två träns av hennes karl som har börjat tacka för sig, men ska putsa upp dom och se om det är något att använda som slit och släng träns :) Sen hem igen och åkte och jobba pass nummer två. Nu när snön har kommit så är det ett rent helvete att åka moppe! den bara spinner och snurrar runt.. efter jobbet åkte jag till stallet i stackbo för stallmöte. Kom väl inte fram till så mycket, men ah.. haha. Sen hem och har suttit här sen dess typ. Har bara tagit en dusch och tänt en brasa.
Nu ska jag strax gå och lägga mig, tvättmaskinen borde ju vara klar strax tycker jag..
Aja, tack och godnatt!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0