What a beautiful wedding, what a beautiful wedding! says a bridesmaid to a waiter. Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore.

Ehe.
Har suttit och kollat på Bonde söker fru-bröllpet mellan hästbonden Pär-Ola Nyström & Louise Löfgren. Fint bröllop och dom var väldigt fina båda två, dock kunde hon ha skippat sitt döskalle-halsband...
Såatte, nu har jag suttit och kikat på fina bröllopsklänningar och kan inte dölja att jag längtar till den dagen då jag står där i vit klänning och ska gifta mig med mitt livs kärlek! Om jag nu ens kommer gifta mig?..
Hittade två superfina klänningar som verkligen var i min smak, något som jag skulle kunna tänka mig at kunna ha på mig när/om jag gifter mig! hehe ;)
men har alltid sagt att jag inte vill ha en stort pampigt bröllop, men jag vet en sak iaf, jag vill komma ridandes på en häst, och sen efter vigseln vill jag åka iväg med droska!
mmmmhm!
haha, jisses, nu ska jag sluta prata bröllop!
Dagen har väl flutit på som vanligt, dock inget jobb på förmiddagen då huvudet ville sprängas och jag bara hade sovit en timme under natten...
Ska kolla klart på Fast and furious - Tokyo drift sen ska jag gå ut och sussa! :)
gnajt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0