the botten is nådd.

Altså, motivationen är i botten just nu. Stackars Balder är alldeles frustrerad över att inte fått ridas på över en vecka.... Men det har iaf blivit några promenader. Vet inte vad det är men känns bara inge kul. Kanske blir bättre när vi flyttar, vilket är lördag nästa vecka! Ska bli skönt, kommer dock sakna rörberg litegrann, men det känns som om jag & Balder kan börja om och komma igång på allvar i och med flytten! Dock måsta jag försöka fixa en sadel... Nog för att jag tycker om att rida barbacka men kan bli lite för spännande att rida ut barbacka med sällskap utan sadel, hehe :P
Var iväg till stallet nu på kvällskvisten, tog in den stackars blöta hästen, tur han har täcke på sig. Börstade, gav äpple och gosade.
bild från igår.
Tror att motivationsbristen beror mycket på vädret och årstiden.. Jag brukar oftarst bli lite nere och så på vinterhalvåret. Jag är verkligen en sommarmänniska!
NU VILL JAG HA TILLBAKA SOMMAREN!!
Just nu hatar jag blogg.se! Det går inte att ladda upp bilder & det gör mig verkligen pissed at the moment.
Ska fortsätta kollla på Så mycket bättre, äta nånting onyttigt och sen sova! Imorgon får jag förhoppningsvis träffa mitt älskade hjärta ♥
Tack  & Godnatt för mig. Skriver kanske något roligare imorgon.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0