skitväder!..

Fyfaaaan vilket skitväder man vaknade till imorse, regnade och var blåsigt. Men det var bara att pallra sig upp kvart i sex och åka iväg till stallet för att släppa ut min prins! Han låg ner och ville verkligen inte kliva upp! haha, sötnos. Men efter lite muta i form av godis så reste han på sig :) Släppte ut och pussade hejdå, sen åkte jag vidare i halkan mot jobbet.
Gjorde det vanliga på jobbet, mjölka, fixa mjölkamman, mocka, utfodra ungdjur och kalvar, fixa mjölkrummet, köra halm. Sen åkte jag hem i blixthalkan..
Tog en rejält varm dusch, sen åkte jag och pappa mot stan för att hämta ut ett brev som jag fårr en AVI på.. Åkte vidare mot granngården för att kolla efter fodertunna till balder, men dom var ju snordyr så får vänta tills jag får lön eftersom papps betalde idag.
Sen vidare mot hööks och köpa lite nya ryktsaker eftersom mina försvann spårlöst när förra grannen flyttade?...
Aja, blev en liten låda och lite smått! :) ska köpa enriktig ryktlåda sen när jag får råd, men täcke och sadel är prio 1 nu!
Sen blev det jobb igen..

Nu har jag kommit hem och ätit middag, och nu sitter jag i soffan och degar. Ska nog ta och ggå ut till mig och dra igång något avsnitt av Grey's Anatomy! såatte ah. 

gnajt.
Peace.
min finaste prins är alldeles lycklig i en mysig box! :)
ingen tokvacker bild på prins, men det var denna jag föll för, finaste hästen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0