rubrik?

Dålig uppdatering, men så blir det när pojkvännen kommer och eftersom vi bara träffas på helgerna så umgås jag hellre med honom än att blogga :)
Meneee, igår flyttade Balder till stackbo. Det tog en och en halv timme att lasta kräket!! Sjukt less blev jag. Men sen när han var inne så stod han så snällt så. Han fick stå i sin nya box en stund innan han fick gå ut i hagen som han ska stå i ett tag nu :) Han verkar trivas bra! Tänkte ta lite kort idag men mobilen dog så får göra det imorgon. Känns skönt nu när vi kommit till nytt och får börja om, jag väntar bara på att Balder ska få nya skor så jag kan börja rida, för nu har han bara brodd i trakterna i bak, men han hade inga broddhål i fram så han halkar supermycket stackarn...
Men ska försöka få tag på hovslagaren i veckan så kanske han får nya dojjor!
Var bara dit en sväng nu på kvällen och tog in honom och pussade. Alla mina hästsaker har ju av någon anledning försvunnit så ska åka och köpa nya imorgon! Sjukt att folk inte kan hålla reda på sina egna saker utan ska plocka av andra..
Aja, nu ska jag snart gå ut och sova, ska ju orka jobba imorgon! Hoppas att jag håller mig frisk hela veckan bara....
Gnajt.
Peace.
saknar fabrorNathan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0