Living the dream.

.... nästan iaf.
Har ett jobb som jag trivs super med, bästa hästen, bästa pojkvännen, fina vänner & såklart min andra halva ROSA! 
Men..
I helgen som kommer så lämnar jag jordåsen och flyttar hem till pappa. Ska hämta min säng och alla möbler så huset kommer stå tomt tills det blir sålt. Om det nu blir det, och blir det inte det så kanske jag flyttar tillbaka när jag fått bil och körkort samt att lönen har kommit i rullning. Men det känns fortfarande sjukt sorgligt, har liksom bott där i 16 år..
Aja, skitsamma. Life goes on!

Jobbade imorse, så fett jobbigt att gå upp ju. haha. Hatar tisdagar.
Efter jobbet åkte jag till köpis och köpte en chokladkaka för att tröstäta då jag börjar känna att en förkylning är på ingång. Pallar inte vara sjuk igen!.

Sen när jag kom hem somnade jag som en padda.
Åkte till hästen och han fick sig nästan en timmes rykt och massage, så han var glad! :) Finaste prinsen. Försöker fortfarande få tag på hovslagren, men det går inte så bra.. Han måste verkligen skos nu! Han halkar och jag är rädd att han ska typ fläka sig eller nåt. Och så vill jag ju rida! Och han vill röra på sig.
När jag hade pussat B hejdå så åkte jag direkt till jobbet. Skulle provmjölka idag, men det vart krångel så jag fick sluta en timme senare än vanligt, skapligt less. 

Men nu är jag hemma och har nyss duschat och ätit middag, ska strax gå ut till min frigge och hunden och mysa ner mig i sängen resten av kvällen. Boohyaah.
slänger in lite bilder.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0