less.

Jahapp, sjuk igen!! Ingen topp start på morgonen då jag spydde ner golvet ute i min lilla friggebod. Jag har extremt svårt för just spyor, men det var bara att torka upp! BLÄÄK.

Så blev inget jobb idag.. Blir nog hemma på em också. Jag som aldrig brukar vara sjuk, men det kan ju kanske bero på omställningen. Från arbetslös & sysslolös, till att jobba heltid med ett kanske hårt jobb. Man blir trött och kroppen är inte direkt beredd på förändringen. Så kan vara därför jag har varit sjuk så mycket på sista tiden, men det blir förhoppningsvis bättre. Kan ju vara att jag är väldigt dålig på att äta, och så har jag ju sömnproblem.. Har sovit ca fyra timmar på tre nätter nu, och inte ätit som man ska heller..
Men ska försöka bli bättre på både äta och sova. Nu ska jag försöka få i mig något ätbart, men magen är inte riktigt som den ska vara.
Idag är det ju superfint väder! Hade jag varit feberfri och om hästen hade haft vinterdojjor hade jag tagit en lång barbackatur, men det går ju tyvärr inte! På tal om hästens vinterdojjor måste jag komma ihåg att ringa hovslagaren! Gör det imorgon.
Var ute med rosa en sväng och tog lite kort. Skulle så gärna vilja ha en systemkamera! Det blir ju inte toppbilder med mobilkamera direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0