lalala.....

Ahh, har varit lite dålig uppdatering, men internet har varit damp..
Har inte hänt så mycket., annat än att jag troligtvis har åkt på nya influensan... Kunde inte jobba imorse, har inte kunnat sova inatt eftersom det kännts som om jag har haft världens fylla! Sängen har snurrat och jag har fått ont i huvudet så jag mått illa varja gång jag rört på mig. Jag är öm i kroppen och har även lite feber. Skitkul liksom, jag som vart frisk bara för någon dag sen?! Aja, typiskt min otur. Nu läre jag iaf skynda mig ivä'g till jobbet, börjar om en kvart! Tur man är hos pappa viket innebär en tur på ca 5 minuter mellan hemma och jobbet, hehe. 



Skriver mer senare!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0