Julhysterin över!

Eller ja, nu börjar ju mellandagsrean, och då blir väl folk galnare än någonsin! Fattar inte hur dom där som ställer sig och köar tidigt på morgonen på juldagen tänker? Jisses.
Jag är ju inte så mycket för julfirande så det blev en ganska lugn jul iår. Sov länge, gick till hästen så han fick lite julgotta, sen kom mamma och hämta så åkte vi till moster, sen hem till pappa igen!
Är supernöjd med alla fina julklappar jag fick :)
  • Pyjamas
  • vantar
  • mysbyxor (uuuuursköna)¨
  • ullstrumpor
  • filmer
  • pengar
  • presentkort på Hööks
  • 32" lcd-tv + vägghållare
  • Ferrero Rocher (stavning?)
  • hårborste
sen kommer jag inte ihåg om det var något mer..
Men ah, ehhm, har inte hänt så mycket dom här dagarna, varit i stallet och sen inte så mycket mer, kollat på film och bara tagit det lugnt.
Idag planerar jag att åka en sväng till köpis och köpa dom sista julklapparna och köpa nya ridskor åt mig själv. Inte helt okej då hela världen kommer vara där och vara som idioter.
Men ah, slänger väl kanske in bilder på julklapparna sen ikväll eller nåt, och på det som jag ska köpa!
Ha en bra dag allihopa!

Peace.

Rosa öppnar sin julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0