huuuurrrbba!

Nu börjar det bli riktigt kallt ute!  Vill ha snö, men det behöver inte vara råkallt ute. Änte riwligt att inte ha körkort så man måste åka moppe nu e! Men jag har ju teoriböckerna hemma, så ska hem en sväng imorgon och hämta lite saker och även böckerna, för nu har jag bestämt att jag ska ha körkort INNAN jag fyller 20. Vilket är om typ 3 ½ månad... Det är ju teorin som är jbbigast för mig då jag har inlärningssvårigheter. Men, mycket plugg så fixar jag det nog.

Fick en förfrågan på jobbet igår om jag kan jobba heltid den här månaden ut och sen kanske lite till. Självklart gör jag det, klirrar fint i kassan det ju! Så nu jobbar jag två pass om dagen, börjar på morgonen 6.30-10.30 sen tillbaka på eftermiddan och jobba 14.30-17.30. Fast ah, idag vart det ju bara eftermiddan, förbannade immunförsvar!
Åkte direkt till Balder efter jobbet, packade påsar, fyllde vatten, sen satte jag mig på en sten i hagen och gullade med min fina prins ♥ Han var ovanligt pussig idag, han brukar inte tycka om att jag pussar på mulen, men idag pussade han tillbaka och sen lutade han sin panna mot min och hade huvudet i mitt knä så jag fick klia på kinden och pilla med öronen :) Älskade häst!
När jag kom hem blev det puss och promenad med hunden.
Nu ligger jag som en fryst ärta framför brasan och försöker tina upp lite. Middagen är intagen, så nu väntar jag bara på att klockan ska bli nio, då börjar en film som jag vill se! Dock håller den på till typ elva, så får se hur länge jag orkar vara vaken.
Ska bara ta ut hunden på en promenad innan, sen ska jag bädda ner mig med mysfilt och pappas ostkrokar ;) hähä.
peace.
mina finfina arbetskamrater.
lillebror ludwig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0