hahah

alltså, vilken dag! Började att jag sov över, kom hela nio minuter sent till jobbet! ;) Ganska duktigt att vara på jobbet fyra minuter efter man vaknat.. Men är ju inte så långt :) Jobbade och gjorde allt som ska göras, sen hem. Åt lunch som pappa hade med från Subway, moaha, stark som fan vare. Sen gjorde jag absolut ingenting! Sen ut till jordåsen och hämta lite sakuuur. 
Svängde förbi hästen en sväng påväg hem, gav honom MYCKET mat, men tydligen så hade han ätit upp det.. Sjukt hur mycket han äter :o Typ 30 kg hösilage på ett dygn?! Hallå liksom. Och han har ju fortfarande inga vinterdojjor så kan inte rida så han kommer ju se ut som en julgranskula om magen ju! Jisses, så fort han är nyskodd ska det börja tränas! Dressyrdressyrdressyr och lite intervaller ute! Magen ska bort och muskler ska byggas, hoppas ju kuna starta någon liten tävling i sommar.. Får la se hur det blir med det.
Sen när jag skulle åka till jobbet hände något väldigt roligt! Jag blev stoppad av polisen, en vanlig kontroll liksom, MEN! Moppen var icke påställd så det vart en massa krångel och sånt där, men jag slapp böter eftersom jag sa att jag trodde att den var påställd. Menmen, nu blir det cykel i fortsättningen till jobbet. Kommer jag inte vara fit efter den här vintern så vet jag inte vad som krävs för att bli av med lite fett, förutom att lägga sig under kniven...

Hehe, eftermiddagen rullade på bra trots att jag var 30 minuter sen så vart jag klar en halvtimme tidigare än vanligt? sweeet!
Nu ska jag gå ut och sova tror jag! Sjukt trött och död i kroppen.
Gnajt.
peace.
fulhästN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0