finväder! :)

Nyss vaknat & fått i mig frukost. Kanske inte bästa frukosten men ack så gott, Kall pizza från igår och ett stort glas O'boy! Jag gillar inte o'boy egentligen men till kall pizza är det hur gott som helst. Nu ska jag snart åka iväg till min fina ponniehäst och skritta ut en sväng i det fina vädret! Men får se hur han är eftersom det blåser stormvindar ute... Blir nog bara en kort tur eftersom jag har så sjukt ont i ryggen efter sängen som jag har ute i friggen hos pappa, den är så sjukt oskön! Haha, tokmjuk, känns typ som att ligga på en madrass i vattnet, usch!
Om ett par timmar kommer mitt älskade hjärta och sover över! Han åker med mig imorgon bitti när jag åker till jobbet.. :)
Aja, skriver väl kanske mera sen!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0