sjuk.......

mjaah, åkt på världens förkylning med feber och allt! Hatar att vara sjuk.
Blev lite dåligt med blogg över helgen men har haft fullt upp!
Fredagen började med tågresa från Arbrå hem till gävle, sen till balder en snabbis, hem & packa, åka in till stan för att träffa & umgås med Sarah Och Elin, Efterlängtat till tuuuuusen! Var med när Sarah piercade tungan, haha, såg ut att göra ont, fast jag har gjort det själv, men jag tyckte inte att det gjorde ont..
Sen hem till Theres på lite fix & vänta på Rikard och Johan, skulle åka med dom upp till Stamnäs i Hudiksvall på klassfest. Theres körde på vägen upp, hade basen på fullt och dunka musik hela vägen, asnajs! :)
Helt okej fest , drog på krogen efter ett tag, sen hem till Johan och sova. Åkte runt 11 från hudik på lördagen.
Åkte hem till farmor för att hämta mina småbröder som jag skulle vara barnvakt åt. Hade myskväll på kvällen med Trassel & en massa gotta :)
Natten var hemsk, sov knappt något och hade feber så täcket var dyblött av svett, men samtidigt frös jag som en böna! Idag har jag inte gjort många knop, kollat på True Talent typ hela dagen.

Madde ringde vid tre och frågade om jag kunde komma och hjälpa henne med att ta bort två sömmar som satt fast i Malwins sula, så åkte dit och pratade och hjälpte henne.
Sen hem och käka sen drog jag iväg till min prins ♥
Blev bara en lång & noggrann rykt idag, och en massa mys såklart! :)
Har börjat fundera på hur jag ska göra med Balder, har ju sån dålig fantasi så vet inte hur jag ska rida och vad jag ska göra när jag rider! Jag vill rida för instruktör, men det har jag inte råd med just nu :/ måste leta jobbbbbb!
Aja, nu bedtime så jag kanske är feberfri imorgon så jag kan skritta ut med Balder imorgon!
♥ hoppade för försa gången i torsdags, gick toppen! Synd bara att man får sits som en mongolid i bomlös sadel!
//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0