i'm hoooommme!

Här hade jjag varit duktig och skrivit värsta långa inlägget så dampar datan lös på sitt eget lilla vis och allt försvinner! *SUCK*
Men jaja, nu har jag flyttat ut till jordåsen igen, i'm happpppy!
FInns inget annat jag någonsin kommer att kalla hem! Alla säger att jag hänger upp mitt liv på ett hus och att jag aldrig kommer klara av att bo här och blabla, men vet ni va? Ni som säger så kan ta er själva lång upp i röven! Jag vill det här. Jag vill bygga upp mitt liv på det bästa stället i världen och jag vill att mitt liv ska bli som jag vill ha det.
Men tyvärr handlar det mesta om pengar, men då får jag se till att jobba för dom! För jag vill starta eget, köpa min fina Balder och ha Jordåsen.
Försöker att inte ta åt mig av allt det negativa men det är svårt. Visst förstår jag att måna anser att det är för mycket jobb och kostnader för mig men jag hoppas att det ska gå!
Nu har jag pysslat lite med mitt rum, fast ser jävligt ut trots att jag städat och kastat en massa saker :O
aja, blir nog braaaa tillslut :)
Ligger nu i sängen med min hund som fiser så hela rummet luktar dypöl, men jag älskar henne ändå! Ska strax dra igång någon film och sova, för imorgon ska jag umgås med min sköna böna Theres och sen ska jag nog rida Balderbus en sväng oxå! :)

ska försöka bli bättre med bloggandet, men det har jag ju  sagt förr typ en miljard gånger, hehe.
bästa stället i världen!
min prins <3
ligger nu här bland kuddar och njuter av att vara hemma igen!
Gnatt!

//alexandrabastemark

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tror på dej, det vet du!

Kram

2011-08-17 @ 07:41:14
URL: http://bounders.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0