barnvakt!

oj, hade många besökare nu :) kul! Lämna gärna ett litet avtryck, vore ännu roligare! 

Ah, har varit barnvakt åt mina småbröder & min kusin idag! Gått toppen, har spelat kubb och lekt en massa lekar. Dock är jag inte så förtjust i barn..
Men Sanna har åkt hem och pojkarna har gått och lagt sig.

Var ute på en långpromenad med Balder igår, supermysigt! Träffade då hans ägare, och hon sa att hon släpper Balder nu, så nu är han min foderhäst på heltid! Ska flytta honom till ett nytt stall senare i vinter, när jag har råd att betala stallhyra :) kommer bli toppen! Sen planerar jag även på att köpa loss honom. Men det får dröja lite.
♥ ♥ ♥
Imorgon ska jag följa med Madde till stallet och mysa lite med henne och Malwin, sen umgås med Theres, longera Balder & hjälpa moster att måla!
Nu ska jag poppa lite popcorn & bubbla vatten, kolla på en kass film på tv:n och sakna min stora kärlek!

//alexandrabastemark

Kommentarer
Postat av: mäds

STACKBO! 8D

2011-08-23 @ 21:56:00
Postat av: theres

avtryck!!!!!

2011-08-25 @ 15:32:45
URL: http://theresescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0